مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 19 مهر 1399 ساعت 14:352020-10-10پزشكي

6تخت آی سی یو در گرمسار به بهره برداری رسید


رییس دانشگاه علوم پزشکی سمنان از بهره برداری شش تخت آی سی یو در گرمسار برای ارتقای زیرساخت های مقابله با بیماری کرونا خبر داد.

- نوید دانایی در گفتگو با افتتاح شده است.

وی با بیان اینکه 50 درصد به ظرفیت تخت های آی سی یو در گرمسار افزوده شد، بیان کرد: این شش تخت در کنار 12 تخت سابق این شهرستان مجموعاً 18 تخت آی سی یو را شامل می شوند تا کادر بهداشتی و درمانی شهرستان بتوانند از لحاظ زیرساخت ها تقویت شوند.

رییس دانشگاه علوم پزشکی سمنان با بیان اینکه دستور مستقیم وزارتخانه در پی بازدید از شهرستان گرمسار، تجهیزات بخش آی سی در اختیار این شهرستان قرار گرفت و ما نیز در مجموعه دانشگاه علوم پزشکی، فضای این بخش را مهیا کردیم تا شاهد افتتاح یک بخش مجزا از بیمارستان باشیم.

دانایی با بیان اینکه دیگر طرحی که امروز شاهد افتتاح آن بودیم، بخش وی آی پی بیمارستان گرمسار با هفت اتاق ویژه بود که از این پس می تواند به مردم و زائران امام رضا (ع) خدمات خوبی را ارائه کند، بیان کرد: امید است با حمایت هایی که از سوی مسئولان شاهد خواهیم بود، زیرساخت خوبی را برای ارتقای خدمات درمانی و بهداشتی در گرمسار فراهم کنیم.

وی با بیان اینکه اعتبارات پروژه آی سی یو شامل ساختمان و تجهیز چهار میلیارد و 500 میلیون تومان و بخش وی آی پی 400 میلیون تومان است، افزود: افزایش تخت ه


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

6تخت آی سی یو در گرمسار به بهره برداری رسید

6تخت آی سی یو در گرمسار به بهره برداری رسید