مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 19 مهر 1399 ساعت 22:502020-10-10سياسي

80 هیات از خادمان رضوی به سراسر کشور اعزام می شوند


معاون هماهنگی و مدیریت امور زائران استانداری خراسان رضوی گفت: 80 هیات از خادمان آستان قدس رضوی با پرچم متبرک بارگاه منور رضوی در طول دهه پایانی ماه صفر به سراسر کشور اعزام می شوند.

- ایسنا/خراسان رضوی معاون هماهنگی و مدیریت امور زائران استانداری خراسان رضوی گفت: 80 هیات از خادمان آستان قدس رضوی با پرچم متبرک بارگاه منور رضوی در طول دهه پایانی ماه صفر به سراسر کشور اعزام می شوند.

محمدصادق براتی اظهار کرد: با توجه به شیوع بیماری کرونا و ممنوعیت پیاده روی زائران به مشهد مقدس در ایام دهه پایانی ماه صفر، با هماهنگی معاونت هماهنگی و مدیریت امور زائران استانداری و همکاری آستان قدس رضوی مقرر شد 80 هیات از خادمان بارگاه منور رضوی با به همراه داشتن پرچم متبرک حرم مطهر امام رضا(ع) به انضمام هدایای متبرک به 80 نقطه کشور که در سنوات گذشته بیشترین زائر پیاده به مشهد را داشته اند، اعزام شوند.

وی افزود: در هیات های اعزامی، افراد و گروه هایی نیز با تخصص هایی در حوزه های عمران و بهداشت و درمان حضور دارند که در مناطق روستایی و کم برخوردار ضمن ارائه هدایای متبرک رضوی مشکلات مناطق را در زمینه های عمرانی و بهداشتی در حد توان بررسی و مرتفع می کنند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

80 هیات از خادمان رضوی به سراسر کشور اعزام می شوند

80 هیات از خادمان رضوی به سراسر کشور اعزام می شوند