مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 20 مهر 1399 ساعت 04:552020-10-11بين الملل

ترامپ: نمی گذاریم آمریکا یک کشور سوسیالیسم شود


رییس جمهوری آمریکا در نخستین نطق عمومی خود پس از ابتلا به کرونا، علیه رقیب دموکرات خود صحبت کرد و گفت هرگز اجازه نمی دهیم آمریکا به یک کشور سوسیالیسم تبدیل شود.

- به گزارش سایت قطره و به نقل از«تابناک» به نقل از ایرنا، دونالد ترامپ بعدازظهر شنبه بدون داشتن ماسک در بالکن باغ جنوبی کاخ سفید حاضر شد و سخنرانی تبلیغاتی خود را از یک محل عمومی برای آنچه که 500 نفر رنگین پوست نامیده شدند، ارائه داد.

وی در این سخنرانی حدود 17 دقیقه‌ای خود، بار دیگر ویروس کرونا را یک ویروس چینی نامید و گفت واکسن این بیماری بسیار بسیار زودتر به بازار خواهد آمد.

رییس جمهوری آمریکا جو بایدن رقیب دموکرات خود را باز هم خواب آلود خطاب کرد که سیاست وی باعث شده است میلیاردها دلار به چین سرازیر شود.

رییس جمهوری آمریکا در حالیکه نشان می‌داد از معترضان مسالمت‌آمیز حمایت می‌کند و پشتیبانی نیروهای پلیس را هم با خود دارد، گفت: هر روز ، جوامع سیاه و لاتین‌تبار بیشتری از پس سیاستمداران چپ گرا و ایدئولوژی‌های شکست خورده آنها خارج می‌شوند.

ترامپ با بیان اینکه سیاست‌های دموکرات‌ها هیچ چیزی ارائه نکرده است، افزود: این سیاست‌ها اما مصیبت، فقر و مشکل را تحویل داده است.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

ترامپ: نمی گذاریم آمریکا یک کشور سوسیالیسم شود

ترامپ: نمی گذاریم آمریکا یک کشور سوسیالیسم شود