مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 20 مهر 1399 ساعت 04:552020-10-11سياسي

از سوء مدیریت ها تا بی تاثیری نهاد متولیِ بازی های رایانه ای


یک بازی ساز رایانه ای معتقد است به قدری سوء مدیریت در حوزه بازی های رایانه ای وجود داشته که اگر از روی عمد هم می خواستند صنعتی را از ریشه بزنند نمی توانستند این گونه هماهنگ عمل کنند.

- میزگردی را در این باره با مهدی خزاف مقدم ، بهزاد پاهنگ و محسن یحیی 3 تن از فعالان، تولیدکنندگان و بازی سازان حوزه بازی سازی برگزار کرد که گزارش مشروح آن در ادامه می آید: مدتی است که وضعیت بازی های رایانه ای در کشور خوب نیست و هدف اش مشخص نیست و گاهاً خیلی از منتقدان در این زمینه نقد دارند که مسیرش را گویی گم کرده است این که مسیر بازی های رایانه ای انحراف پیدا کرده و حال اش خوب نیست منشأ آن کجاست؟ محسن یحیی: به قدری سوء مدیریت در این چند سال اخیر در حوزه بازی های رایانه ای و متولیان این امر وجود داشته که اگر از روی عمد هم می خواستند صنعتی را از ریشه بزنند نمی توانستند این گونه هماهنگ عمل کنند.

البته دوره های مدیریتی چند سال قبل بنیاد بازی های رایانه ای که آقای مینایی حضور داشت اتفاقات بهتری رخ داده بود تا اینکه تغییر و تحولات در بخش مدیریت صورت گرفت و اما هیچ گونه تغییرات اساسی که برای بازی سازی باشد، رخ نداد و همیشه صنعت بازی های رایانه ای به سمت سقوط بود.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

از سوء مدیریت ها تا بی تاثیری نهاد متولیِ بازی های رایانه ای

از سوء مدیریت ها تا بی تاثیری نهاد متولیِ بازی های رایانه ای