مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 20 مهر 1399 ساعت 06:402020-10-11اقتصادي

گام بلند نوسازی و خیران در حذف مدارس خشت و گلی ریگان/40 درصد مدارس همچنان نامقاوم


یکی از سازه های غیرمقاوم در شهرستان ریگان مدارس خشت و گلی غیر استانداردی بودند که دانش آموزان در آنها مشغول به تحصیل بودند، اما با همت نوسازی مدارس و خیران و بانک ها کار برچیده شدن تونل های وحشت در شهرستان ریگان آغاز شد و این مدارس به مدارسی مقاوم تبدیل شد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از شرق کرمان، ریگان یکی از شهرستان های کمتر توسعه یافته شرق استان کرمان است که محرومیت در جای جای این شهرستان خودنمایی می کند، شهرستانی با حداقل امکانات از جمله شهرستان هایی است که می طلبد در تمام حوزه های آن کار و تلاش کرد تا بتوان قدم های موثری را برای عمران و آبادانی آن برداشت.

یکی از سازه های غیرمقاوم در شهرستان ریگان مدارس خشت و گلی غیر استانداردی بودند که دانش آموزان در آنها مشغول به تحصیل بودند، این مدارس نگرانی هایی را برای خانواده ها در پی داشت به ویژه در فصل بارندگی ها که دلهره معلم، دانش آموز و والدین زیاد می شد.

  اما با همت نوسازی و تجهیز مدارس، خیران و بانک ها کار برچیده شدن تونل های وحشت در شهرستان ریگان آغاز شد و این مدارس به مدارسی مقاوم تبدیل شد.

محمد جلالی یکی از والدین دانش آموزان در گفتگو با خبرنگار ریگان ابراز کرد: مدرسه روستای ما از نوع خشت و گلی بود که بچه های ما با ترس و وحشت در آن درس می خواندند و با کوچکترین حوادث طبیعی


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

گام بلند نوسازی و خیران در حذف مدارس خشت و گلی ریگان/40 درصد مدارس همچنان نامقاوم

گام بلند نوسازی و خیران در حذف مدارس خشت و گلی ریگان/40 درصد مدارس همچنان نامقاوم