مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 20 مهر 1399 ساعت 06:552020-10-11حوادث

نجات مادر و نوزاد توسط بالگرد اورژانس در میامی


انتقال بانوی باردار کالپوشی به بیمارستان توسط بالگرد اورژانس هوایی بیمارستان امام حسین(ع) شاهرود سبب نجات جان وی و نوزادش شد.

- میامی- انتقال بانوی باردار کالپوشی به بیمارستان توسط بالگرد اورژانس هوایی بیمارستان امام حسین(ع) شاهرود سبب نجات جان وی و نوزادش شد.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار مهر ، همزمان با صبح یکشنبه و با حضور به موقع بالگرد اورژانس هوایی شهرستان شاهرود در منطقه کالپوش از توابع میامی، به یک بانوی باردار اهل این منطقه امداد رسانی شد، اما نوزاد عجول فرصت رسیدن به مقصد را به بالگرد امدادی نداد و در نتیجه تیم امدادی مجبور به تغییر مسیر به سمت میامی شدند.

زایمان نوزاد به دلیل فوریت در میامی انجام شد اما عوامل امدادی مجدداً مادر و نوزاد را به بیمارستان شاهرود منتقل کردند تا بیشتر تحت نظارت پزشکان قرار گیرند.

معاون اورژانس شاهرود ضمن تاکید بر سلامت جان مادر و نوزاد، به خبرنگار مهر ، گفت: در پی تماس اورژانسی مبنی بر انتقال یک بانوی کالپوشی به دلیل زایمان، بالگرد اورژانس اعزام و خوشبختانه حال مادر و نوزاد مساعد است.

ناصر سلمان پور بیان کرد: با تلاش های صورت گرفته کادر درمانی اورژانس هوایی خوشبختانه مادر و نوزاد در شرایط خوبی به سر می برند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

نجات مادر و نوزاد توسط بالگرد اورژانس در میامی

نجات مادر و نوزاد توسط بالگرد اورژانس در میامی