موضوعات داغ: - انتخابات رياست جمهوري - رياست جمهوري - انتخابات رياست - حقوق بازنشستگان - بازنشستگان تامين اجتماعي - تامين اجتماعي - همسان سازي حقوق - همسان سازي حقوق بازنشستگان - ابوالفضل رزاق پور - عليرضا بيرانوند - دستگيري سارقان - روزنامه صداي سپاهان - جايزه هفت اقليم - سرمربي تراكتور - مبارز فساد - صندوق ذخيره فرهنگيان - بيمارستان امام خميني - هافبك يوونتوس - آچمز - شهردار بادرود - مديركل بهزيستي گيلان - سازمان اسناد و كتابخانه ملي - محمد سررشته داري

مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 20 مهر 1399 ساعت 09:402020-10-11سياسي

چین 18 فضانورد جدید را برای ارسال به ایستگاه فضایی خود انتخاب کرد


آژانس فضایی چین اعلام کرد که سه گروه از فضانوردان متشکل از 18 نفر را برای آماده سازی به منظور عزیمت به ایستگاه فضایی آینده این کشور انتخاب کرده است.

- آژانس فضایی چین اعلام کرد که سه گروه از فضانوردان متشکل از 18 نفر را برای آماده سازی به منظور عزیمت به ایستگاه فضایی آینده این کشور انتخاب کرده است.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا و به نقل از اسپیس، 18 فضانورد جدید متشکل از 17 مرد و یک زن توسط آژانس فضایی چین انتخاب شدند و در سه گروه قرار گرفتند تا برای فرستاده شدن به ایستگاه فضایی آینده چین آماده شوند.

هفت نفر از آنها از نیروی هوایی ارتش چین انتخاب شده اند و خلبانان فضاپیما خواهند شد.

هفت نفر دیگر مهندس پرواز فضایی می شوند و تاکنون محققان یا تکنسین های هوانوردی، فضانوردی و سایر زمینه های مرتبط بوده اند.

چهار نفر آخر نیز متخصصان محموله ماموریت هستند و از بین متقاضیان علوم فضایی و برنامه آزمایشی فضایی چین انتخاب شده اند.

طبق گزارشی که در چاینا دیلی منتشر شده است، چین قبل از این انتخاب جدید، 21 فضانورد برآمده از دو دوره جذب نیرو داشت که در این میان، 11 نفر طی شش مأموریت فضایی به فضا پرواز کرده اند.

انتخاب این 18 نفر در سومین دوره از جذب نیرو توسط آژانس فضایی چین از آوریل 2018 از بین تقریباً 2500 متقاضی آغاز شد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

چین 18 فضانورد جدید را برای ارسال به ایستگاه فضایی خود انتخاب کرد

چین 18 فضانورد جدید را برای ارسال به ایستگاه فضایی خود انتخاب کرد