مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 20 مهر 1399 ساعت 12:252020-10-11فرهنگي

سیزدهمین جشنواره وب و موبایل ایران برگزار می شود


ثبت نام برای حضور در سیزدهمین جشواره وب و موبایل ایران تا 30 آبان ماه انجام می شود و داوری آثار شرکت کننده در این جشنواره از اول آذرماه آغاز می شود.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری مهر به نقل از دبیرخانه جشنواره وب و موبایل ایران، ثبت نام آثار در سیزدهمین دوره این جشنواره که از هفته گذشته آغاز شده است تا 30 آبان ماه ادامه خواهد داشت.

ثبت نام سایت ها و اپلیکیشن ها مطبق روال سال های گذشته به صورت آنلاین خواهد بود و علاقه مندان برای شرکت در این رقابت می توانند با مراجعه به سایت www.

iwmf.

ir سایت ها و اپلیکیشن های خود را برای حضور در این رقابت ثبت نام کنند و از دسته بندی و گروه بندی آثار در 5 شاخه محتوا و خبری، سازمانی و اطلاع رسانی، کسب و کار، بازی و سرگرمی و گروه های ویژه اطلاع یابند.

پس از پایان مهلت ثبت نام که 30 آبان ماه درنظر گرفته شده است، سایت ها و اپلیکیشن ها توسط کمیته پذیرش مورد بررسی قرار خواهند گرفت و پس از تایید اولیه به صورت رسمی در جشنواره شرکت داده خواهند شد.

پس از آن نیز این سایت ها و اپلیکیشن ها می توانند با قرار دادن کد رای گیری مردمی در سایت خود در بخش رای گیری مردمی و انتخاب بهترین سایت ها و اپلیکیشن های فارسی از دیدگاه مردم، شرکت کنند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

سیزدهمین جشنواره وب و موبایل ایران برگزار می شود

سیزدهمین جشنواره وب و موبایل ایران برگزار می شود