مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 20 مهر 1399 ساعت 14:452020-10-11اقتصادي

افتتاح باغ تاریخی سالار کلانتر کرمان تا پایان سال جاری


استاندار کرمان با بیان اینکه باغ سالار کلانتر کرمان به سفره خانه سنتی تبدیل خواهد شد، گفت: امیداریم کار مرمت، حصار کشی و محوطه سازی باغ سالار کلانتر تا 22 بهمن ماه یا نهایتا عید نوروز اتمام و مرحله بهره برداری برسد.

- ایسنا/کرمان استاندار کرمان با بیان اینکه باغ سالار کلانتر کرمان به سفره خانه سنتی تبدیل خواهد شد، گفت: امیداریم کار مرمت، حصار کشی و محوطه سازی باغ سالار کلانتر تا 22 بهمن ماه یا نهایتا عید نوروز اتمام و مرحله بهره برداری برسد.

دکتر محمدجواد فدایی عصر امروز 20 مهرماه در حاشیه بازدید از عملیات مرمت و بازسازی باغ تاریخی سالار کلانتر کرمان در جمع خبرنگاران گفت: مرمت باغ سالار کلانتر کرمان از یک سال قبل آغاز شده که بخشی از هزینه های مرمت این بنای تاریخی را میراث فرهنگی و بخشی دیگر را سازمان اوقاف به عنوان متولی این بنا تامین کرده است.

وی با بیان اینکه باغ سالار کلانتر پس از مرمت و بازسازی به سفره خانه سنتی تبدیل خواهد شد، افزود: امیدواریم عملیات مرمت، حصار کشی و محوطه سازی باغ سالار کلانتر در 22 بهمن یا عید نوروز اتمام و به بهره برداری برسد.

استاندار کرمان همچنین با اشاره به روند بازسازی خانه دین یار کرمان نیز عنوان کرد: بخش اصلی عمارت خانه دینیار در گذشته مرمت شده است و بخشی از مرمت آن باقی مانده است که مقرر شده


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

افتتاح باغ تاریخی سالار کلانتر کرمان تا پایان سال جاری

افتتاح باغ تاریخی سالار کلانتر کرمان تا پایان سال جاری