مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 20 مهر 1399 ساعت 15:302020-10-11اقتصادي

4182 میلیارد تومان تسهیلات بانکی در کردستان پرداخت شده است


معاون هماهنگی امور اقتصادی و توسعه منابع استاندار کردستان گفت: در سال جاری چهار هزار و 182 میلیارد تومان تسهیلات بانکی پرداخت شده لذا تمام تلاشمان این است که تسهیلات بیشتر به واحدهای تولیدی و صنعتی پرداخت شود.

- معاون هماهنگی امور اقتصادی و توسعه منابع استاندار کردستان: 4182 میلیارد تومان تسهیلات بانکی در کردستان پرداخت شده است ایسنا/کردستان معاون هماهنگی امور اقتصادی و توسعه منابع استاندار کردستان گفت: در سال جاری چهار هزار و 182 میلیارد تومان تسهیلات بانکی پرداخت شده لذا تمام تلاشمان این است که تسهیلات بیشتر به واحدهای تولیدی و صنعتی پرداخت شود.

خالد جعفری امروز(20 مهرماه) در سی و هشتمین نشست شورای گفتگوی دولت و بخش خصوصی استان کردستان، با اشاره به تشکیل ستاد در راستای واحدهای تولیدی در شرایط کرونایی، اظهار کرد: باید با برنامه ریزی واحدهای نیمه فعال و راکد برای حمایت تامین منابع مالی شناسایی شوند.

وی افزود: در بحث پرداخت تسهیلات کرونا به واحدهای صنفی و تولیدی آسیب دیده از کرونا استان کردستان جزء چهار استان موفق در کشور است.

معاون هماهنگی امور اقتصادی و توسعه منابع استاندار کردستان، به پرداخت تسهیلات اشاره و بیان کرد: به بانک ها درخواست 120 میلیارد تومان تسهیلات حمایتی برای متقاضیان آسیب دیده از کرونا شده که تاکنون 60


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

4182 میلیارد تومان تسهیلات بانکی در کردستان پرداخت شده است

4182 میلیارد تومان تسهیلات بانکی در کردستان پرداخت شده است