موضوعات داغ: - حقوق بازنشستگان - بازنشستگان تامين اجتماعي - انتخابات رياست - تامين اجتماعي - همسان سازي حقوق بازنشستگان - انتخابات رياست جمهوري - همسان سازي حقوق - رياست جمهوري - افزايش حقوق بازنشستگان - باشگاه پرسپوليس - خيلي دور خيلي نزديك - پايان رژيم صهيونيستي - استقرار - محمدحسين جعفريان - نسخه مرمت شده فيلم فردوسي - 350 هزار ميليارد تومان - المپيادهاي علمي - سرنمك - هواپيماي مالزي - كميته بين المللي صليب سرخ - اسپانيا و مراكش - عليرضا اصغري - آبفاي روستايي

مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 20 مهر 1399 ساعت 17:352020-10-11حوادث

90 درصد حوادث در کاشمر به دلیل عدم آگاهی شهروندان از مسائل ایمنی است


90 درصد از حوادث در کاشمر به دلیل عدم آگاهی شهروندان از مسائل ایمنی است که اغلب نسبت به ایمنی کم دقتی کرده و باعث بروز حوادث می شوند.

- ایسنا/خراسان رضوی مسئول آتش نشانی کاشمر گفت: 90 درصد از حوادث در کاشمر به دلیل عدم آگاهی شهروندان از مسائل ایمنی است که اغلب نسبت به ایمنی کم دقتی کرده و باعث بروز حوادث می شوند.

امیر نژادرحیم یکشنبه، 20 مهر ماه، در نشست خبری که در محل آتش نشانی برگزار شد، اظهار کرد: با توجه به موقعیت منطقه به لحاظ اینکه چهار محور مواصلاتی از چهار جهت شمال، جنوب، شرق و غرب شهر کاشمر عبور می کند، در این محورها خطرات و حوادث ترافیکی داریم.

وی ادامه داد: یکی دیگر از مشکلات شهر کاشمر وجود چاه های مختلف و قنات ها در داخل و اطراف شهر است که حوادث مختلفی را طی این سال ها به دلیل این وجود همین پدیده ها شاهد بوده ایم و در بعضی از شهرها آتش نشانانی داشته ایم که به دلیل عدم آموزش صحیح، جان خود را در هنگام امدادرسانی به افرادی که سقوط کرده بودند، در چاه و قنات از دست داده اند.

نژادرحیم تصریح کرد: یکی از مشکلات آتش نشانی، آب رسانی به برخی فضاهایی بود که خودرو آتش نشانی به دلیل معبر باریک امکان ورود نداشت و سازه های مرتفع خودرو امکان ورود نداشت که با مشکل شیلنگ آب رسانی مواجه بودیم.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

90 درصد حوادث در کاشمر به دلیل عدم آگاهی شهروندان از مسائل ایمنی است

90 درصد حوادث در کاشمر به دلیل عدم آگاهی شهروندان از مسائل ایمنی است