مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 20 مهر 1399 ساعت 18:352020-10-11فناوري

اتصال 4000 خانوار در بشاگرد و حاجی آباد به شبکه ملی اطلاعات تا نیمه اسفند


معاون توسعه مدیریت و منابع استانداری هرمزگان گفت: تا نیمه اول اسفند ماه سال جاری 51 روستای بشاگرد و 21 روستای حاجی آباد با جمعیت 14419 نفر از طریق فیبر نوری به شبکه ملی اطلاعات و اینترنت متصل می شوند.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از بندرعباس، نازنین شیبانی تذرجی در ششمین جلسه توسعه زیرساخت های الکترونیکی شهرستان بشاگرد که در راستای بررسی آخرین اقدامات انجام شده دستور استاندار هرمزگان و مصوبه سفر وزیر ارتباطات برگزار شد، عنوان کرد: با اجرای پروژه فیبر نوری، 4 هزار خانوار در روستاهای بشاگرد و حاجی آباد می توانند از اینترنت نسل سوم و چهارم تلفن همراه بر بستر فیبر نوری بهره مند شوند و با کیفیت بالا به شبکه ملی اطلاعات دسترسی یابند.

وی با تاکید بر افزایش بهره وری در استفاده از زیرساخت های ارتباطی موجود در استان و ارتقای شاخص های کیفی سرویس های ارتباطی مناطق محروم، ابراز  داشت: طراحی و اجرا 290  کیلومتر شبکه و کابل نوری در بشاگرد و حاجی آباد در دستور کار قرار گرفته که با اتمام این پروژه نیازمندی های مردم  در بخش خدمات الکترونیکی از جمله آموزش و بانکداری الکترونیکی در این مناطق  مرتفع می شود.

معاون استاندار هرمزگان با بیان اینکه توسعه ارتباطات در بشاگرد از اولویت های اساسی استاندار هرمزگان است، بیان کرد: 34 روستای واین، شهرشیب، تجک


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

اتصال 4000 خانوار در بشاگرد و حاجی آباد به شبکه ملی اطلاعات تا نیمه اسفند

اتصال 4000 خانوار در بشاگرد و حاجی آباد به شبکه ملی اطلاعات تا نیمه اسفند