مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 20 مهر 1399 ساعت 20:052020-10-11سياسي

افزایش اقتدار سپاه در مرزهای آبی کشور


به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از رشت، سردار علیرضا تنگسیری امروز در حاشیه مراسم آغاز سال تحصیلی دانشجویان پاسدار دانشگاه علوم و فنون دریایی امام خامنه ایی در زیباکنار رشت با بیان اینکه اقتدار دریایی ایران بیشتر پیش خواهد شد، اظهار کرد : 520 ناوگروه بسیجی، برای بهره گیری از امکانات دریا و افزایش اقتدار در مرزهای آبی کشور تشکیل شده است.

  وی با اشاره به اهداف تشکیل ناوگروه های بسیجی افزود: ناوگروه های بسیجی با هدف آشنایی هرچه بیشتر مردم با مسائل دریا و بهره گیری از ظرفیت های اقتصادی آن و همچنین افزایش اقتدار مرزهای آبی و دریایی در شمال و جنوب کشور تشکیل شده اند.

  فرمانده نیروی دریایی سپاه بر ضرورت تلاش مجدانه برای افزایش علم و تخصص در بستر ارتقای بصیرت معنوی پاسداران تاکید کرد و گفت: تخصص و تعهد، اساس موفقیت در کسوت مقدس پاسداری است و این مهم با بهره گیری از دروس نظری، تمرینات عملی و تقویت روحیه ولایتمداری و خودباوری یکایک پاسداران میسر می شود.

  فرمانده نیروی دریایی سپاه پاسداران همچنین مرور عملکرد و استفاده ی بهینه از تجربیات گذشته و حال این نیرو را ، مانع از تحریف واقعیات تاریخ درس آموز، در عرصه های سرنوشت سازی چون دفاع مقدس دانست و تصریح کرد: نخستین رویارویی نظامی ایران با استکبار جهانی، با نقش آفرینی کم نظیر یکی از شناور


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

افزایش اقتدار سپاه در مرزهای آبی کشور

افزایش اقتدار سپاه در مرزهای آبی کشور