مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 21 مهر 1399 ساعت 06:452020-10-12اقتصادي

سرمایه گذاری در دریاچه اوان در اولویت پروژه های گردشگری باشد


اجرای طرح های سرمایه گذاری بخش خصوصی در منطقه الموت و دریاچه اوان، در اولویت پروژه های گردشگری استان قزوین قرار گیرد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از قزوین، علی فرخزاد معاون امور عمرانی استاندار در جلسه بررسی طرح سرمایه گذاری دریاچه اوان که با حضور خزائلی مدیر کل میراث فرهنگی،گردشگری و صنایع دستی استان، علیخانی رییس ستاد سرمایه گذاری و نمایندگان ادارات کل منابع طبیعی، امور اراضی و محیط زیست برگزار شد، اظهار کرد: منطقه نمونه گردشگری اوان به لحاظ گردشگری از اهمیت بسیاری برخوردار است و اجرای طرح های سرمایه گذاری بخش خصوصی این منطقه باید در اولویت پروژه های گردشگری قرار گیرد.

وی خاطرنشان کرد: برنامه ریزی ها علاوه بر توسعه گردشگری باید در راستای حفاظت از این منطقه باشد و ضروری است مسؤولین ذیربط در این خصوص اهتمام ویژه داشته باشند.

علیرضا خزائلی مدیر کل میراث فرهنگی،گردشگری و صنایع دستی استان نیز در این جلسه گفت: با شناسایی اراضی ملی در منطقه نمونه گردشگری اوان و همکاری ارگان های ذیربط و مردم محلی، عملیات اجرایی طرح جامع گردشگری منطقه با واگذاری فاز اول اراضی به سرمایه گذار منتخب آغاز می شود.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس، نحوه واگذاری اراضی ملی به سرمایه گذار برای ایجاد تأسیسات گردشگری مطابق با طرح جامع مصوب و ساماندهی، مدیری


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

سرمایه گذاری در دریاچه اوان در اولویت پروژه های گردشگری باشد

سرمایه گذاری در دریاچه اوان در اولویت پروژه های گردشگری باشد