مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 21 مهر 1399 ساعت 09:152020-10-12سياسي

دستگاه قضا از خصوصی سازی ضابطه مند حمایت می کند


دستگاه قضایی از خصوصی سازی ضابطه مند که موجب رونق اشتغال و تولد شود حمایت می کند، اما اگر واگذاری ها در چارچوب مصالح مردم نباشد، - برای همه زحمت آفرین خواهد بود.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری مهر به نقل از مرکز رسانه قوه قضاییه، آیت الله سید ابراهیم رییسی در جلسه صبح امروز شورای عالی قوه قضاییه با تسلیت ایام رحلت جانسوز پیامبر اعظم (ص) و شهادت امام حسن مجتبی و امام رضا علیهم السلام اظهار داشت: آنچه امروز برای سعادت دنیوی و اُخروی بشر پیش روی ما قرار دارد، حاصل تلاش ها و رنج هایی است که نبی مکرم اسلام متحمل شدند.

رییس قوه قضاییه افزود: صبر و نرمش قهرمانانه امام حسن مجتبی (ع) و زمینه سازی آن حضرت برای حماسه حسینی و هجرت امام رضا (ع) از مدینه به طوس و تلاش های علمی آن حضرت موجب حفظ دین و آموزه های دینی شد و تمدن رضوی در امتداد تمدن نبوی در منطقه ما شکل گرفته است.

رییسی ادامه داد: امروز که نظام اسلامی در ایران مستقر شده و جامعه دینی شکل گرفته، مهم ترین مأموریت ما عمل به آموزه های دینی پیامبر اسلام و معارف اهل بیت و اعتلای جامعه اسلامی است و همه دشمنی ها و کینه توزی ها نیز برای مقابله با این حرکت است.

رییس قوه قضاییه تصریح کرد: دشمنان نظام اسلامی برای ضربه زدن به دین تلاش می کنند آموزه های دینی را در افکار عمومی مشوه جلوه دهند و برخی کشورها در من


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

دستگاه قضا از خصوصی سازی ضابطه مند حمایت می کند

دستگاه قضا از خصوصی سازی ضابطه مند حمایت می کند