مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 21 مهر 1399 ساعت 10:352020-10-12اقتصادي

بانک گردشگری به تمام تعهداتش عمل کرده است/ صدور کارت هواداری از اواخر مهرماه


معاون اقتصادی باشگاه پرسپولیس تهران گفت: بانک گردشگری به عنوان اسپانسر اصلی این باشگاه، تاکنون به تمام تعهدات خود در زمینه حمایت مالی عمل کرده و صدور کارت های هواداری از اواخر مهرماه جاری آغاز می شود.

- معاون اقتصادی باشگاه پرسپولیس تهران گفت: بانک گردشگری به عنوان اسپانسر اصلی این باشگاه، تاکنون به تمام تعهدات خود در زمینه حمایت مالی عمل کرده و صدور کارت های هواداری از اواخر مهرماه جاری آغاز می شود.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازروابط عمومی بانک گردشگری، رضا یلوه افزود: با توجه به شرایط نامطلوب باشگاه پرسپولیس و مسدود شدن بخشی از کانال‌های درآمدی، برای حل معضل مذکور به بررسی روش‌های درآمدی مرسوم در باشگاه‌های بزرگ دنیا با استفاده از ظرفیت‌های هواداری اقدام شد که طی مذاکرات مختلف و بررسی‌های بعمل آمده، با شرکت آتیه داده پرداز و بانک گردشگری به توافق رسیدیم.

وی تصریح کرد: بانک گردشگری، با پیشینه‌ای ماندگار و درخشان در حمایت از ورزش کشور و همچنین مسئولیت‌های اجتماعی که داشت از همان روزهای ابتدایی با ایده‌ای هدفمند وارد این جریان مهم حمایتی شد.

یلوه با اشاره به موفقیت های تیم پرسپولیس گفت: امروز باید قدردان بانک گردشگری به عنوان مجموعه حرفه‌ای و دلسوز باشیم که تاکنون به تمام تعهدات خود به باشگاه پرسپولیس عمل کرده ب


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

بانک گردشگری به تمام تعهداتش عمل کرده است/ صدور کارت هواداری از اواخر مهرماه

بانک گردشگری به تمام تعهداتش عمل کرده است/ صدور کارت هواداری از اواخر مهرماه