مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 21 مهر 1399 ساعت 11:452020-10-12بين الملل

رییس جمهوری آذربایجان: نمی دانم مذاکرات با ارمنستان چه وقت آغاز می شود


رییس جمهوری آذربایجان امروز (دوشنبه) اعلام کرد که نمی داند مذاکرات با ارمنستان درباره قره باغ چه زمانی آغاز می شود اما تاکید کرد که ترکیه باید در مذاکرات باشد.

- رییس جمهوری آذربایجان امروز (دوشنبه) اعلام کرد که نمی داند مذاکرات با ارمنستان درباره قره باغ چه زمانی آغاز می شود اما تاکید کرد که ترکیه باید در مذاکرات باشد.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، به نقل از خبرگزاری رویترز، امروز همچنین نیروهای ارمنستان و جمهوری آذربایجان یکدیگر را به انجام حملات جدید در داخل و اطراف قره باغ متهم کردند.

این حملات چند روز پس از آتش بس انسانی با هدف توقف سنگین ترین درگیری ها بر سر قره باغ صورت گرفته است.

اظهارات مطرح شده از سوی الهام علی اف، رییس جمهوری آذربایجان در حالی مطرح شده که فشارها بر دو کشور با هدف حفظ آتش بس در منطقه مورد مناقشه قره باغ زیاد شده است.

رییس جمهوری آذربایجان همچنین گفت، گروه مینسک متشکل از فرانسه، روسیه و آمریکا بی پایه و اساس است و ترکیه که به دلیل حضورش در سوریه، لیبی و سایر درگیری های بین المللی قدرتی جهانی است ، باید در روند یافتن راه حلی برای مناقشه قره باغ حضور داشته باشد.

وی افزود: ترکیه عضوی از گروه مینسک است خوب پس چرا نباید در میان روسای آن باشد؟ حتی اگر بسیاری از کشورهای غربی نمی خواهند این را بپذیرند، حرف ترکیه اثر گ


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

رییس جمهوری آذربایجان: نمی دانم مذاکرات با ارمنستان چه وقت آغاز می شود

رییس جمهوری آذربایجان: نمی دانم مذاکرات با ارمنستان چه وقت آغاز می شود