مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 21 مهر 1399 ساعت 12:502020-10-12فناوري

سیر تا پیاز خرید قاب و گلس گوشی موبایل از فارس کالا


فارس کالا یکی از بزرگترین فروشگاه اینترنتی لوازم جانبی موبایل و تبلت با بیش از 15 هزار محصول برای بیش از هزار مدل موبایل و 8 سال سابقه فعالیت در ایران می باشد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، بنابر اعلام فارس کالا، انواع قاب و گلس، قاب ژله ای، فانتزی، سیلیکونی، گاردهای خشک، قاب های 360 درجه، کاور و کیف چرمی، هندزفری، پاوربانک، شارژر و باتری اصلی برای تمامی گوشی های سامسونگ، شیائومی، اپل و .

در این فروشگاه موجود است.

مزیت خرید از فارس کالا نسبت به خرید حضوری فراهم بودن تمامی لوازم جانبی موبایل برای گوشی و تبلت شما با قیمت ارزان و تنوع کالا از بهترین برنده های جهان مثل نیلکین و.

است.

شما می توانید جهت خرید لوازم جانبی موبایل فارس کالا را در گوگل جست جو کنید و یا به صورت مستقیم به آدرس سایت مراجعه کنید.

خرید قاب محافظ و محافظ صفحه نمایش یکی از اولین اقداماتی می باشد که پس از خرید گوشی هوشمند انجام می دهیم زیرا گوشی های هوشمند امروزی دارای صفحه نمایش بزرگ تر و ابعاد بزرگ تر و ظریف تری می باشد که سبب می شود در برابر آسیب و صدمه های احتمالی یا برخورد با اشیا سخت بسیار آسیب پذیر باشند که با استفاده از قاب و گلس می توان این آسیب را به حداقل رساند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

سیر تا پیاز خرید قاب و گلس گوشی موبایل از فارس کالا

سیر تا پیاز خرید قاب و گلس گوشی موبایل از فارس کالا