مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 22 مهر 1399 ساعت 05:002020-10-13سياسي

گفت وگوی بی واسطه رییس مجلس با فعالان اقتصادی و مردم سراوان و ایرانشهر


رییس مجلس در روز نخست سفر خود پس از حضور در مناطق محروم حاشیه زاهدان به سراوان و ایرانشهر عزیمت کرد و علاوه بر گفت و گوی بدون واسطه با مردم از پروژه های این دو شهر بازدید میدانی داشت.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازحوزه پارلمانی خبرگزاری فارس به نقل از خانه ملت، محمدباقر قالیباف رییس مجلس شورای اسلامی که بامداد امروز (دوشنبه 21 مهر) وارد استان سیستان و بلوچستان شده است، در ادامه نظارت میدانی خود از مناطق مختلف این استان از بازارچه مرزی کوهک بازدید به عمل آورد و مشکلات عملیاتی صادرات و واردات مرزی را مورد رسیدگی قرار داد.

جاده سراوان-خاش-کوهک یکی از پرخطرترین جاده های کشور است طبق گفته فعالان این بازار مرزی، جاده سراوان-خاش-کوهک یکی از پرخطرترین و پرتلفات ترین جاده های کشور به شمار می آید که نماینده فقید مردم سراوان در مجلس دهم نیز در این جاده بر اثر سانحه تصادف رانندگی جان باخته است، بر همین مبنا ضرورت دارد تأمین ایمنی این جاده در دستور کار دستگاه های مسئول قرار گیرد.

موضوع دیگری که از جانب مردم و فعلان بازارچه مرزی کوهک به رییس مجلس گفته شد؛ توسعه تعامل اقتصادی فعالان بازارچه مرزی با کشور پاکستان بود که با توجه به وجود تحریم ها مرز به حالت تعطیل در آمده است در حالیکه با توجه به نیاز پاکستان می توان از این ظرفیت استفاده کرد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

گفت وگوی بی واسطه رییس مجلس با فعالان اقتصادی و مردم سراوان و ایرانشهر

گفت وگوی بی واسطه رییس مجلس با فعالان اقتصادی و مردم سراوان و ایرانشهر