مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 22 مهر 1399 ساعت 05:002020-10-13اقتصادي

بدهی 350 میلیون تومانی ادارات دولتی گلپایگان به اوقاف


رییس اداره اوقاف و امور خیریه گلپایگان گفت: ادارات دولتی شهرستان 330 میلیارد تومان بابت اجاره بهای مکان های وقفی به اداره اوقاف گلپایگان بدهکار هستند.

- حجت الاسلام عباس نصیرالاسلامی در گفت وگو با خبرنگار مهر با بیان اینکه مسجد جامع گلپایگان از آثار تاریخی مهم شهر است، اظهار داشت: میراث فرهنگی با هدف حفظ این بنا مغازه های ضلع شمالی مسجد را تخریب کرد و پس از جمع آوری نخاله های ساختمانی با نظارت میراث توسط پیمانکار شهرداری گلپایگان مرمت و بهسازی می شود.

وی تأخیر اتمام پروژه های عمرانی امامزادگان هفده تن (ع) را پرداخت نشدن به موقع اجاره بها و بدهی معوقه دستگاه های اداری گلپایگان اعلام کرد و گفت: ادارات گلپایگان 330 میلیون تومان به اوقاف بدهکار هستند که بیشترین رقم مربوط به آموزش و پرورش و اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی گلپایگان است.

رییس اداره اوقاف و امور خیریه گلپایگان تصریح کرد: از دوره صفویه موقوفات زیادی به نام خدیجه خانم در شهر گلپایگان با نیت عمران و مرمت وقف امامزادگان هفده تن داریم، بسیاری از ادارات از جمله آموزش و پرورش، فروشگاه فرهنگیان، تالار معلم، دادگستری، بانک قوامین، نیروی انتظامی و اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی گلپایگان از موقوفه خدیجه خانم هستند که به صورت قانونی است.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

بدهی 350 میلیون تومانی ادارات دولتی گلپایگان به اوقاف

بدهی 350 میلیون تومانی ادارات دولتی گلپایگان به اوقاف