مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 22 مهر 1399 ساعت 05:102020-10-13سياسي

ضرورت کاهش صدور حکم مجازات حبس به منظور کاهش جمعیت کیفری در آذربایجان غربی


رییس کل دادگستری آذربایجان غربی گفت: در صدور احکام از مجازات حبس کمترین استفاده شود مگر در مورد اشرار و کسانی که نظم جامعه را به هم می زنند، که این ها هم اقلیتی هستند که دستگاه قضا با آنها برخورد مناسب قانونی را خواهد داشت.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از ارومیه علی اکبر گروسی در جلسه هماهنگی و تبیین صدور احکام حبس خارج از زندان تحت نظارت های سامانه های الکترونیکی، اظهار داشت: سیاست های تحولی قوه قضاییه سیاست های کلان و راهبردی است و همه مسئولین قضایی کشور با دغدغه جدی اجرای سیاست های قوه را پیگیر هستند چرا که سیاست های قوه قضاییه نباید فقط روی کاغذ باشد و فقط به نوشتن آنها اکتفا شود بلکه باید با برنامه ریزی و نظارت مستمر به موقع عمل و اجرا در آیند.

وی افزود: زمانی در اجرای این سیاست ها موفق خواهیم شد که همه این سیاست ها در پیوند منظم با هم و با هماهنگی، اجرایی و عملی شوند و این نیازمند یک همدلی و وفاق بین همکاران دستگاه قضایی هستیم.

رییس کل دادگستری آذربایجان غربی ادامه داد: هر کس با توجه به مسئولیتی که در حوزه کاری خود دارد باید با روحیه انقلابی کارنامه ای درخشان از خود بر جای بگذارد.

گروسی تاکید کرد: جلسه امروز در جهت کاهش جمعیت کیفری زندان ها تشکیل شده است، همانطور که قبلاً هم جلسات و اقدامات بسیار گسترده ای در این خصوص برگ


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

ضرورت کاهش صدور حکم مجازات حبس به منظور کاهش جمعیت کیفری در آذربایجان غربی

ضرورت کاهش صدور حکم مجازات حبس به منظور کاهش جمعیت کیفری در آذربایجان غربی