مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 22 مهر 1399 ساعت 05:252020-10-13فرهنگي

بی برنامگی نفس تئاتر را گرفته نه کرونا/ چارلی چاپلین در «دریم لند»


کارگردان نمایش «دریم لند» با گلایه از اطلاع رسانی و مدیریتی نادرستی که در تعطیلی فعالیت های تئاتری وجود دارد، عنوان کرد بی برنامگی مدیران بیشتر از کرونا نفس تئاتر را گرفته است.

- کارگردان نمایش دریم لند با گلایه از اطلاع رسانی و مدیریتی نادرستی که در تعطیلی فعالیت های تئاتری وجود دارد، عنوان کرد بی برنامگی مدیران بیشتر از کرونا نفس تئاتر را گرفته است.

مرتضی جلیلی دوست کارگردان نمایش دریم لند که قرار بود این اثر نمایشی را از 18 مهرماه در سالن سمندریان تماشاخانه ایرانشهر به صحنه ببرد به و تعطیلی فعالیت های فرهنگی متوقف شد.

برای اجرای مجدد نمایش هزینه زیادی متحمل شدیم چون به دلیل توقف اجرا مجبور به تمرین مجدد و تغییر در گروه بازیگران و حتی حذف یکی از کاراکترهای نمایش بودیم اما متاسفانه مجدداً با تعطیل شدن سالن های تئاتر گروه دچار بلاتکلیفی و سردرگمی شده است.

این کارگردان تئاتر یادآور شد: وزارت کشور بانی تعطیلی این روزهای شهر تهران است اما متاسفانه اطلاع رسانی درستی در این زمینه نمی کند.

انتظار می رود حداقل یک هفته قبل، تعطیلی مراکز مختلف به صورت رسمی اطلاع رسانی شود اما این اتفاق دقیقاً همان روز تعطیلی یا شب قبلش اطلاع رسانی می شود.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

بی برنامگی نفس تئاتر را گرفته نه کرونا/ چارلی چاپلین در «دریم لند»

بی برنامگی نفس تئاتر را گرفته نه کرونا/ چارلی چاپلین در «دریم لند»