همه راه های اشتباه حمل و نقل همگانی در اصفهاندکترای مهندسی حمل و نقل و ترافیک و آلودگی هوا، شیوه کنونی مدیریت حمل نقل همگانی در شهر اصفهان را بسیار غیرهوشمندانه دانست و گفت: در شهر اصفهان خطوط بی آر تی به معنای واقعی نداریم، - ایسنا/اصفهان دکترای مهندسی حمل و نقل و ترافیک و آلودگی هوا، شیوه کنونی مدیریت حمل نقل همگانی در شهر اصفهان را بسیار غیرهوشمندانه دانست و گفت: در شهر اصفهان خطوط بی آر تی به معنای واقعی نداریم، خطوط مترو در زیر زمین هم با رغبت کم مردم مواجه است، در حالی که تراموا یکی از شیوه های بسیار مناسب و در عین حال مغفول حمل و نقل همگانی در این شهر است. غلامرضا شیران، دکترای مهندسی حمل و نقل و ترافیک و آلودگی هوا و عضو سابق شورای شهر اصفهان در گفت و گو با ایسنا، با اشاره به اینکه انتخاب وسایل نقلیه همگانی برای کلان شهرها معیارهای خاص خود را دارد، اظهار کرد: معیارهای مهم انتخاب وسایل حمل و نقل همگانی همچون مترو، منوریل و تراموا در شهرها در وهله اول تابع تعداد مسافری است که در ساعت جابجا می کند؛ از مترویی که حدود 60 تا 70 هزار مسافر در ساعت جابجا می کند تا تراموایی که 2 هزار مسافر را در ساعت جابجا می کند. این کارشناس حمل و نقل و ترافیک در خصوص ویژگی و مشخصه بارز خطوط بی آر تی(BRT) گفت: در بازه زمانی کوتاه مدت در مقایسه با تراموا، هزینه های بی آر تی کمتر است، اما به نظ برچسب ها: |
آخرین اخبار سرویس: |