مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 22 مهر 1399 ساعت 06:152020-10-13اقتصادي

سه هزار تن انار در باغات استان گیلان برداشت می شود


مدیر باغبانی سازمان جهاد کشاورزی استان گیلان با اشاره به آغاز برداشت انار در استان گیلان گفت: امسال سه هزار و 840 تن انار با ارزش ریالی 268 میلیارد ریال در استان گیلان کشت و برداشت می شود.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از رشت، منوچهر پارسافر امروز در جمع خبرنگاران با بیان اینکه انار کشت شده در گیلان یکی از باکیفیت ترین انارهای کشور است، اظهار کرد: در 480 هکتار از باغات گیلان انار کشت می شود که این امر از طرفی نشان از اهمیت تولید انار در استان را داده و از طرف دیگر باعث ایجاد اشتغال برای بخشی از جامعه می شود.

وی با اشاره به آغاز برداشت انار در استان گیلان گفت: امسال سه هزار و 840 تن انار با ارزش ریالی 268 میلیارد ریال در استان گیلان کشت و برداشت می شود.

مدیر باغبانی سازمان جهاد کشاورزی استان گیلان با اذعان به تولید پراکنده انار در تمامی شهرستان های استان بیان کرد: در استان سه شهرستان ماسال، رودبار و املش قطب تولید انار بوده و در کنار این سه شهرستان در دیگر نقاط استان هم انار توسط هزار و 740 بهره بردار کشت می شود.

پارسافر بیشترین سطح زیر کشت انار را در دو شهرستان ماسال و رودبار معرفی کرد و افزود: بیشترین سطح زیر کشت انار ترش در شهرستان ماسال با 200 هکتار و انار شیرین در شهرستان رودبار با 157 هکتار در روستای انبوه به صورت باغات متمرکز آبی وجود د


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

سه هزار تن انار در باغات استان گیلان برداشت می شود

سه هزار تن انار در باغات استان گیلان برداشت می شود