مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 22 مهر 1399 ساعت 07:152020-10-13اجتماعي

طرح فرهنگی سودای بندگی در مدارس استثنایی کردستان اجرا می شود


رییس آموزش و پرورش استثنایی کردستان از اجرای طرح فرهنگی سودای بندگی (آموزش عملی نماز و وضو) در مدارس استثنایی دوره ابتدایی استان خبر داد.

- خلیل رنجبر امروز در گفت وگو با خبرنگار فارس در سنندج اظهار کرد: این طرح به منظور گسترش فرهنگ عملی نماز در راستای ارائه آموزش های دینی و مذهبی شامل نحوه وضو گرفتن و خواندن صحیح نماز برای دانش آموزان با نیازهای ویژه دوره ابتدایی استان از 20 مهر تا پایان آذر اجرا می شود.

وی گفت: این طرح با شرکت دانش آموزان دختر و پسر آسیب دیده بینایی، شنوایی، نیاز ویژه ذهنی و معلول جسمی حرکتی  دوره ابتدایی با توجه به شرایط موجود و شیوع ویروس کرونا به صورت حضوری و یا مجازی اجرا می شود.

  وی با اشاره به اینکه ترویج فرهنگ نماز یک نوع سرمایه گذاری فرهنگی و اجتماعی است، تصریح کرد: اگر در تعلیم وتربیت، پرورش و تهذیب برای دانش آموزان صورت نگیرد در بخش آموزش به نتیجه مطلوب نخواهیم رسید.

رییس آموزش و پرورش استثنایی استان با برشمردن نماز بعنوان یکی از زیباترین و جذاب ترین جلوه های عینی مسلمانان افزود: آموزش نماز و اعمال دینی به دانش آموزان دوره ابتدایی آثار تربیتی، اخلاقی و عاطفی عمیقی بر شخصیت آنان می گذارد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

طرح فرهنگی سودای بندگی در مدارس استثنایی کردستان اجرا می شود

طرح فرهنگی سودای بندگی در مدارس استثنایی کردستان اجرا می شود