مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 22 مهر 1399 ساعت 09:002020-10-13سياسي

کشف بیش از 9 هزار دام قاچاق در کردستان


فرمانده مرزبانی استان کردستان با بیان اینکه اکنون مقوله قاچاق به راهکاری برای ایجاد توطئه دشمن مبدل شده اعلام کرد که قاچاق احشام در مرزهای کردستان افزایش یافته و تاکنون بیش از 9 هزار راس دام کشف و ضبط شده است.

- ایسنا/کردستان فرمانده مرزبانی استان کردستان با بیان اینکه اکنون مقوله قاچاق به راهکاری برای ایجاد توطئه دشمن مبدل شده اعلام کرد که قاچاق احشام در مرزهای کردستان افزایش یافته و تاکنون بیش از 9 هزار راس دام کشف و ضبط شده است.

علیرضا مرزبانی صبح امروز سه شنبه (23 مهر ماه) در نشست خبری با اصحاب رسانه استان به مناسب هفته ناجا اظهار کرد که شعار امسال هفته ناجا با عنوان با هم برای امنیت برای سلامت به منظور قدردانی و تلاقی کار کادر درمانی کشور با امنیت جانی مردم انتخاب شده است.

وی با بیان اینکه نقش رسانه در انعکاس دستاوردهای نظام از اهمیت خاصی برخوردار است افزود که جایگاه رسانه بر کسی پوشیده نیست و یکی ازاولویت های نیروی انتظامی در کردستان ارتباط و تعامل با رسانه هاست.

فرمانده مرزبانی استان کردستان با اشاره به اینکه مرزبانی نقش عظیمی در حوزه امینت را برعهده دارد تصریح کرد که مرزبانی از جایگاه و اهمیت خاصی برای تامین امنیت کشور برخوردار است و ما مفتخریم که به عنوان مرزبان از مرزها محافظت می کنیم.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

کشف بیش از 9 هزار دام قاچاق در کردستان

کشف بیش از 9 هزار دام قاچاق در کردستان