مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 22 مهر 1399 ساعت 09:152020-10-13اجتماعي

سیلاب و آب گرفتگی منطقه ای یکی از بلایای طبیعی در خوزستان است


معاون امداد و نجات جمعیت هلال احمر خوزستان گفت: سیلاب و آب گرفتگی های منطقه ای در خوزستان از بلایای طبیعی است که سالانه تعداد زیادی به دلیل ناآشنایی با شنا در رودخانه ها غرق می شوند.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری مهر ، علی پهلوان پیش از ظهر امروز با اشاره به برگزاری مانور امداد و نجات در سیلاب و آب های خروشان در رودخانه کارون، شاخه شطیط شهرستان شوشتر، اظهار کرد: سیلاب، آب گرفتگی های سطحی و منطقه ای در خوزستان یکی از بلایای طبیعی شناخته شده در این استان است که سالانه تعداد زیادی به دلیل آشنا نبودن با اصول شنا در رودخانه ها و شدت جریان آب، غرق شده و خانواده های بسیاری عزادار می شوند.

وی افزود: جمعیت هلال احمر وظیفه ذاتی پشتیبانی از دستگاه های خدمات رسان همچون آتش نشانی و متولیان مدیریت آب همچون وزارت نیرو را در سیلاب ها و آب گرفتگی های وسیع دارد.

معاون امداد و نجات جمعیت هلال احمر خوزستان در ادامه گفت: شهرستان شوشتر در سیل سال گذشته خوزستان از جمله مناطقی بود که به صورت وسیع دچار آب گرفتگی شد و جمعیت هلال احمر کارنامه موفقی را در این بحران از خود به جای گذاشت.

پهلوان بیان کرد: امروز دوره توان افزایی و مانور سیلاب با هدف ارتقای سطح آمادگی تیم های تخصصی نجات در سیلاب جمعیت هلال احمر خوزستان و افزایش سرعت عمل در مأموریت های امدادی، برنام


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

سیلاب و آب گرفتگی منطقه ای یکی از بلایای طبیعی در خوزستان است

سیلاب و آب گرفتگی منطقه ای یکی از بلایای طبیعی در خوزستان است