مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 22 مهر 1399 ساعت 10:102020-10-13فناوري

عرضه الکترونیکی کتاب های آموزش زبان فارسی


مجموعه کتاب های آموزش زبان فارسی به غیرفارسی زبانان برای دسترسی علاقه مندان خارج از کشور و همچنین استفاده علاقه مندان داخلی به صورت الکترونیکی عرضه شد.

- مجموعه کتاب های آموزش زبان فارسی به غیرفارسی زبانان برای دسترسی علاقه مندان خارج از کشور و همچنین استفاده علاقه مندان داخلی به صورت الکترونیکی عرضه شد.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا به نقل از روابط عمومی بنیاد سعدی، شهروز فلاحت پیشه، معاون امور بین الملل بنیاد سعدی با اعلام این خبر، اظهار کرد: مجموعه کتاب های تألیفی بنیاد سعدی برای آموزش استاندارد زبان فارسی به غیرفارسی زبانان با عنوان آموزش زبان فارسی در وبگاه و نرم افزار طاقچه قرار گرفت.

او افزود: به منظور دسترسی هرچه آسان تر به کتاب های آموزش زبان فارسی به غیرفارسی زبانان و در جهت گسترش فعالیت در فضای مجازی، مجموعه کتاب های تألیفی بنیاد سعدی با همکاری مدیران این وبگاه، به صورت کتاب های الکترونیکی به علاقه مندان عرضه شد.

او با اشاره به علاقه بسیاری از فارسی آموزان و همچنین معلمان آموزش فارسی به غیرفارسی زبانان برای دسترسی به کتاب های بنیاد سعدی، گفت: به دلیل مشکلات بعد مسافت و هزینه ارسال کتاب و همچنین مشکلات ارسال به خارج از کشور و در کنار آن، علاقه جوانان به خواندن کتاب ها با وسایل ارتباطی همچون تلفن همراه و رایانه، بر آن ش


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

عرضه الکترونیکی کتاب های آموزش زبان فارسی

عرضه الکترونیکی کتاب های آموزش زبان فارسی