مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 22 مهر 1399 ساعت 13:402020-10-13پزشكي

چه کسانی واکسن آنفلوآنزا دریافت می کنند؟


کارشناس مسئول بهداشت محیط مرکز بهداشت شهرستان کرمانشاه از در حال انجام بودن کار واکسیناسیون گروه های پرخطر شامل کادر درمان، بیماران خاص و مادران باردار علیه آنفلوانزا خبر داد.

- ایسنا/کرمانشاه کارشناس مسئول بهداشت محیط مرکز بهداشت شهرستان کرمانشاه از در حال انجام بودن کار واکسیناسیون گروه های پرخطر شامل کادر درمان، بیماران خاص و مادران باردار علیه آنفلوانزا خبر داد.

بهمن خدادادیان امروز(22 مهر) در جلسه ستاد مقابله با کرونا شهرستان کرمانشاه با اشاره به در حال انجام بودن واکسیناسیون علیه آنفلوانزا در شهرستان کرمانشاه، گفت: هم اکنون کار واکسیناسیون سه طیف از گروه های پرخطر شامل کادر درمان، بیماران خاص و مادران باردار در شهرستان کرمانشاه در حال انجام است که کار واکسیناسیون این سه گروه تا پایان همین هفته به اتمام می رسد.

خدادادیان ادامه داد: همچنین کار واکسیناسیون افراد دارای بیماریهای زمینه ای مثل افراد با فشارخون بالا، دیابتی ها، بیماران قلبی و عروقی و .

در شهرستان کرمانشاه علیه آنفلوانزا از هفته آینده آغاز خواهد شد.

کارشناس مسئول بهداشت محیط مرکز بهداشت شهرستان کرمانشاه در ادامه با اشاره به قرمز بودن وضعیت کرمانشاه از حیث شیوع کرونا، گفت: نمودار ابتلا به کرونا در شهرستان چند وقتی هست که صعودی شده و به تناسب آن


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

چه کسانی واکسن آنفلوآنزا دریافت می کنند؟

چه کسانی واکسن آنفلوآنزا دریافت می کنند؟