مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 22 مهر 1399 ساعت 14:352020-10-13دانش

آموزش مجازی در دانشگاه فرهنگیان نیاز به زیرساخت های بیشتری دارد


به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار دانشگاه خبرگزاری دانشجو، بسیج دانشجویی دانشگاه فرهنگیان پردیس شهید باهنر اصفهان در نامه ای به حسین خنیفر، رییس دانشگاه فرهنگیان، - بسیج دانشجویی دانشگاه فرهنگیان پردیس شهید باهنر اصفهان در نامه ای به رییس دانشگاه فرهنگیان اعلام کردند که زیرساخت های آموزش مجازی در این دانشگاه نیاز به زیرساخت های بیشتری دارد.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار دانشگاه خبرگزاری دانشجو، بسیج دانشجویی دانشگاه فرهنگیان پردیس شهید باهنر اصفهان در نامه ای به حسین خنیفر، رییس دانشگاه فرهنگیان، مشکلات آموزش مجازی در سال تحصیلی جدید را بررسی کرده و پیشنهاد کردند تا به جای نرم افزار adobe connect از نرم افزار sky room استفاده شود.

در این نامه آمده است: احتراما به استحضار می رساند با توجه به غیر حضوری شدن آموزش دانشجویان و ارائه دروس در فضای مجازی از شروع سال تحصیلی، امر آموزش با مشکلات جدی روبرو بوده است و این امر باعث شده است دروس دانشگاه طبق برنامه اعلام شده ارائه نشود.

علی رغم وجود مشکلات در بخش آموزش مجازی در ترم پیش که در آن زمان به دلیل شرایط جدید و تغییر شیوه آموزشی، این مشکلات تا حدودی قابل درک بود، اما در حال حاضر با توجه به پشت سر گذاشتن ایام سه ماهه تابستان و مدت زمانی که دانشگاه فرهنگیان برای اصلاح زیر ساخت های آموزش مجازی داشته است؛ وجود


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

آموزش مجازی در دانشگاه فرهنگیان نیاز به زیرساخت های بیشتری دارد

آموزش مجازی در دانشگاه فرهنگیان نیاز به زیرساخت های بیشتری دارد