مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 22 مهر 1399 ساعت 17:152020-10-13اقتصادي

تخصیص 120 میلیارد تومان جهت تکمیل پروژه تونل کبیرکوه در ایلام


معاون عمرانی استانداری ایلام، گفت: با پیگیری های انجام شده در سفر نوبخت رییس سازمان برنامه و بودجه به ایلام 120 میلیارد تومان جهت تکمیل پروژه کبیرکوه اختصاص یافته است.

- احمد کرمی معاون عمرانی استانداری ایلام شامگاه امروز در گفت وگو با خبرنگار خبرگزاری فارس در ایلام، گفت: با پیگیری های انجام شده در سفر نوبخت رییس سازمان برنامه و بودجه به ایلام 120 میلیارد تومان جهت تکمیل پروژه کبیرکوه اختصاص یافت که در صورت تزریق این اعتبار پروژه مذکور تا پایان دولت زیر بار ترافیک خواهد رفت.

وی افزود: هدف از اجرای این پروژه حذف بیش از 130 نقطه حادثه خیز با شدت تصادفات بالا، حذف 400 قوس با شعاع 10 تا 200 متر و تسهیل در ارتباط کریدور مرکز به جنوب کشور و مرز چیلات است.

معاون عمرانی استانداری ایلام، گفت: کل طول راه در دست احداث 17/5 کیلومتر و کل طول مسیر تونل به طول 6/5 کیلومتر است؛ هم اکنون پیشرفت فیزیکی کل پروژه 65 درصد( راه ورودی 85 درصد، تونل 55 درصد و راه خروجی 90 درصد) است.

وی افزود: تاکنون 2500 میلیارد ریال اعتبار برای پروژه تونل کبیرکوه هزینه شده است.

به گفته ی معاون عمرانی استانداری ایلام با اتمام پروژه مذکور ارتباط بین دو شهرستان دره شهر و آبدانان از طریق حذف گردنه های صعب العبور و حادثه ساز کبیرکوه انجام می شود.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

تخصیص 120 میلیارد تومان جهت تکمیل پروژه تونل کبیرکوه در ایلام

تخصیص 120 میلیارد تومان جهت تکمیل پروژه تونل کبیرکوه در ایلام