مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 23 مهر 1399 ساعت 05:352020-10-14اقتصادي

در این کار گره افتاده است!


مدیرعامل شرکت آب منطقه ای استان مرکزی گفت: اجرای پروژه آبرسانی به تفرش از چشمه هفتیان به 45 میلیارد تومان اعتبار نیاز دارد.

- ایسنا/مرکزی مدیرعامل شرکت آب منطقه ای استان مرکزی گفت: اجرای پروژه آبرسانی به تفرش از چشمه هفتیان به 45 میلیارد تومان اعتبار نیاز دارد.

عزت الله آمره در گفت وگو با ایسنا، در خصوص وضعیت پروژه آبرسانی هفتیان با اشاره به اینکه متاسفانه گره در کار این طرح افتاده است، اظهار کرد: پروژه آبرسانی به شهر تفرش و 40 روستای در مسیر از چشمه هفتیان با 60 کیلومتر طول خط لوله یک پروژه سخت و صعب العبور است که قرارداد اجرای آن از سال 1393 منعقد شده است.

وی با بیان اینکه پروژه به شکل فاینانس 50 درصدی در حال اجراست، افزود: در سال های ابتدایی قرارداد، دولت نتوانست به تعهدات خود عمل کند و سهم خود را به پروژه تزریق کند و این پروژه با تاخیر مواجه شد و با توجه به قیمت های کنونی عملا این تاخیر توان اجرایی پروژه از سوی پیمانکار را گرفته است.

آمره تصریح کرد: پیمانکار این پروژه درصدد اتمام خط اصلی انتقال است، اما برای احداث ایستگاه های پمپاژ و ادامه کار، 45 میلیارد تومان اعتبار نیاز است، مسئله اینجاست که پروژه قادر به ادامه کار با روش فاینانس 50 درصد نیست.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

در این کار گره افتاده است!

در این کار گره افتاده است!