مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 23 مهر 1399 ساعت 06:302020-10-14اقتصادي

دیدار سرپرست جهاد دانشگاهی گلستان با رییس پارک علم و فناوری استان


رییس پارک علم و فناوری استان گلستان گفت: پارک علم و فناوری استان گلستان قطعاً از طرح های پژوهشی که منجر به درآمد، تولید و اشتغال شود، حمایت می کند.

- ایسنا/گلستان رییس پارک علم و فناوری استان گلستان گفت: پارک علم و فناوری استان گلستان قطعاً از طرح های پژوهشی که منجر به درآمد، تولید و اشتغال شود، حمایت می کند.

مهدی غفاری در دیدار با سرپرست جهاد دانشگاهی گلستان با اشاره به اینکه سیاست در پارک علم و فناوری، موازی کاری نیست، اظهار کرد: ظرفیت های بسیار خوبی در پارک علم و فناوری وجود دارد و نگاه ما تجاری سازی و ورود به بازار است.

وی بیان کرد: جهاد دانشگاهی اقدامات ارزنده و مهمی در سطح کشور انجام داده و شاهد اقدامات خوبی از این نهاد هستیم.

رییس پارک علم و فناوری استان گلستان خاطرنشان کرد: به زودی بازدیدی از مجموعه جهاد دانشگاهی گلستان خواهیم داشت تا با ظرفیت های این مجموعه خصوصاً در زمینه گیاهان دارویی آشنا شویم و مطابق با این ظرفیت ها، تفاهم نامه همکاری مشترک بین یکدیگر منعقد کنیم.

سرپرست جهاد دانشگاهی استان گلستان نیز در دیدار گفت: جهاد دانشگاهی یک نهاد انقلابی است که در سال 1359 به فرمان حضرت امام خمینی (ره) تشکیل شده و پژوهشگاه رویان و ابن سینا و پژوهشکده گیاهان دارویی، تنها بخشی از ظرفیت های جهاد دانشگاهی هستند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

دیدار سرپرست جهاد دانشگاهی گلستان با رییس پارک علم و فناوری استان

دیدار سرپرست جهاد دانشگاهی گلستان با رییس پارک علم و فناوری استان