مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 23 مهر 1399 ساعت 06:552020-10-14اقتصادي

ایجاد 5 واحد تولید ماسک بهداشتی در منطقه آزاد ماکو


معاون اقتصادی و سرمایه گذاری سازمان منطقه آزاد ماکو گفت: 5 واحد تولید ماسک بهداشتی در منطقه آزاد ماکو آغاز به کار کرده اند که با راه اندازی این واحدها زمینه اشتغال 200 نفر فراهم شده است.

- ابراهیم جلیلی در گفت وگو با خبرنگار فارس در ارومیه اظهار داشت: در حالی که کرونا ویروس در جامعه به شدت در حال افزایش است، تولید ماسک های بهداشتی و مرغوب برای کمک به مدافعان سلامت و جلوگیری از ابتلا بیشتر مردم در واحدهای تولیدی این منطقه رونق گرفته و 200 نفر هم در این واحدهای تولیدی مشغول بکار شده اند.

جلیلی تصریح کرد: در حال حاضر 5 کارخانه تولید ماسک تمام اتوماتیک با سرمایه گذاری 70 میلیارد ریال در منطقه آزاد ماکو فعال هستند و این واحدها توانستند بخشی از نیاز منطقه و کشور را تأمین کنند و در حال حاضر این ماسک ها با کیفیت بسیار بالا و با استانداردها و مجوزهای بهداشت در منطقه تولید می شود.

معاون اقتصادی و سرمایه گذاری سازمان منطقه آزاد ماکو گفت: در راستای تسریع و تسهیل در این زمینه سازمان منطقه آزاد ماکو در کمتر از یک روز مجوز احداث کارخانه و در کمتر از چند ساعت نیز مجوز بهره برداری از این واحدها را صادر می کند.

جلیلی ادامه داد: در کنار حمایت سازمان منطقه آزاد ماکو برای صدور مجوزهای لازم، شبکه بهداشت و درمان هم بر تولید بهداشتی و با کیفیت این واح


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

ایجاد 5 واحد تولید ماسک بهداشتی در منطقه آزاد ماکو

ایجاد 5 واحد تولید ماسک بهداشتی در منطقه آزاد ماکو