مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 23 مهر 1399 ساعت 07:502020-10-14اقتصادي

پیگیری برای رفع مشکلات واحدهای اقتصادی بروجرد از سوی وزارت کار


معاون وزیر تعاون، کار و رفاه اجتماعی لرستان از پیگیری برای رفع مشکلات واحدهای اقتصادی شهرستان بروجرد از سوی این وزارتخانه خبر داد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار مهر ، حجت الله میرزایی امروز چهارشنبه در بازدید از کارخانه اکسیر بروجرد، اظهار داشت: پروژه تولید شیر خشک شهرستان بروجرد با سرعت خوبی در حال اجرا بوده و امیدواریم تا پایان سال جاری به بهره برداری برسد.

وی با بیان اینکه این پروژه با حدود 150 میلیارد تومان سرمایه گذاری به بهره برداری می رسد، عنوان کرد: زمین کافی برای طرح توسعه این شرکت وجود دارد و امیدواریم با افزایش این ظرفیت به حدود 800 تا هزار تن شیر، در سال های آینده توسعه پیدا کند.

معاون وزیر تعاون، کار و رفاه اجتماعی لرستان با بیان اینکه همچنین دو شرکت اکسیر و زاگرس فارمد، دو شرکت مهم در حوزه دارو سازی هستند، بیان داشت: این شرکت ها در قطع وابستگی، صادرات محصولات دارویی و تأمین ارز برای کشور مؤثر هستند و جز بنگاههای مهم و محوری در ایجاد خوشه صنایع غذایی و دارویی در لرستان محسوب می شوند.

میرزایی در ادامه سخنان خود با بیان اینکه تعداد واحدهای دارای مشکل بروجرد بسیار کم است، افزود: در این شهرستان فقط یک بنگاه مشکل دار با تعاریف عرفی و استاندارد ما وجود دارد که در اختیار قوه قضاییه بوده و باید تعیین تکلیف شود.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

پیگیری برای رفع مشکلات واحدهای اقتصادی بروجرد از سوی وزارت کار

پیگیری برای رفع مشکلات واحدهای اقتصادی بروجرد از سوی وزارت کار