مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 23 مهر 1399 ساعت 07:552020-10-14پزشكي

پرسشنامه سلامت جسم و روان نودانشجویان آنلاین تکمیل می شود


رییس اداره سلامت دانشجویی دانشگاه علوم پزشکی ایران از تکمیل آنلاین پرسشنامه کارنامه سلامت جسم و روان دانشجویان جدیدالورود خبر داد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری مهر به نقل از دانشگاه علوم پزشکی ایران، دکتر طاهره ناصری پور با اعلام این مطلب افزود: دانشگاه علوم پزشکی ایران طبق برنامه هر سال با ورود دانشجویان جدیدالورود قصد اجرای طرح پایش سلامت جسم و روان دانشجویان را دارد اما امسال بر خلاف سال های گذشته به دلیل شیوع ویروس کووید 19 اجرای پرسشنامه کارنامه سلامت جسم و روان را به صورت آنلاین انجام می دهد.

وی افزود: پرسشنامه سلامت از طریق سایت ثبت نام معاونت آموزشی دانشگاه بارگذاری شده و دانشجویان به محض ثبت نام در دانشگاه ملزم به پر کردن پرسشنامه هستند.

سپس اداره سلامت دانشجویی پرسشنامه های مربوطه را بررسی کرده و دانشجویانی که ریسک بالایی دارند را شناسایی و موضوع پرونده را بررسی می کند.

ناصری پور اضافه کرد: همچنین دانشجویان بومی و غیربومی در این مرحله مورد بررسی جداگانه قرار خواهند گرفت.

دانشجویان بومی طی یک نامه به دانشکده مربوطه معرفی می شوند تا در روزهای اعلام شده و در ساعات تعیین شده جهت معاینه و ویزیت حضوری با رعایت پروتکل بهداشتی به درمانگاه دانشجویی مراجعه کرده و از خدمات لازم بهره گیرند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

پرسشنامه سلامت جسم و روان نودانشجویان آنلاین تکمیل می شود

پرسشنامه سلامت جسم و روان نودانشجویان آنلاین تکمیل می شود