مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 23 مهر 1399 ساعت 08:302020-10-14سياسي

300 معتاد متجاهر از سطح کرج جمع آوری شدند


دبیر شورای هماهنگی مبارزه با مواد مخدر استان البرز گفت: مراحل تسطیح و بتن ریزی زمین کمپ ماده 16 استان البرز به پایان رسیده و طی 20 روز آینده سازه فلزی اولین سالن این کمپ به ظرفیت 200 نفر نصب خواهد شد.

- ایسنا/البرز دبیر شورای هماهنگی مبارزه با مواد مخدر استان البرز گفت: مراحل تسطیح و بتن ریزی زمین کمپ ماده 16 استان البرز به پایان رسیده و طی 20 روز آینده سازه فلزی اولین سالن این کمپ به ظرفیت 200 نفر نصب خواهد شد.

رحمان علیجانی روز چهارشنبه 23 مهرماه در حاشیه اجرای طرح ساماندهی 600 معتاد متجاهر در البرز در جمع خبرنگاران گفت: برابر مصوبات شورای هماهنگی مبارزه با مواد مخدر استان و با توجه به فقدان کمپ ماده 16 در البرز، با همراهی و همکاری استاندار و دادستان محترم استان و همچنین بهزیستی و پلیس به این جمعبندی رسیدیم که از ظرفیت های استان برای اجرای طرح جمع آوری معتادین متجاهر برابر پروتکل ها و مصوبات ستاد ملی مبارزه با کرونا استفاده کنیم.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، علیجانی افزود: بر این اساس هشت مرکز قرنطینه برای اجرای این برنامه طراحی کردیم و موضوع با هماهنگی بهزیستی، و معرفی به دادستان استان و اطلاع رسانی به استاندار محترم در جلسه شورای هماهنگی استان مطرح و مصوب و در مرحله اول دستور ساماندهی 300 نفر صادر شد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

300 معتاد متجاهر از سطح کرج جمع آوری شدند

300 معتاد متجاهر از سطح کرج جمع آوری شدند