مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 23 مهر 1399 ساعت 08:502020-10-14فناوري

کلاهبرداری از فروشندگان با ترفند رسیدساز جعلی


رییس پلیس فتا استان بوشهر درخصوص شیوه جدید کلاهبرداری با سوء استفاده از نرم افزار های رسیدساز جعلی به هموطنان هشدار داد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از بوشهر، سرهنگ مهدی قاسمی درخصوص شیوه جدید کلاهبرداری با سوء استفاده از نرم افزار های رسیدساز جعلی به هموطنان هشدار داد و اظهار داشت: با توجه به بیماری کرونا و عدم حمل پول نقد توسط افراد، یکی از راه های خرید، استفاده از نرم افزارهای بانکی توسط خریداران است اما فروشندگان باید یک سری از نکات را رعایت کنند تا گرفتار مجرمین سایبری نشوند.

رییس پلیس فتا استان بوشهر افزود: در این روش از کلاهبرداری، افراد سودجو به عنوان خریدار ظاهر می شوند و پس از خرید کالا، اظهار می کنند که کارت بانکی به همراه ندارند و با تلفن همراه، وجه را پرداخت می کنند و در ادامه با استفاده از اپلیکیشن های رسیدساز که یک نرم افزار جعلی و مجرمانه هست، اقدام به ساخت یک رسید تقلبی مشابه رسیدهای بانکی نموده و فروشنده را فریب می دهند، علت عدم دریافت پیامک واریز را نیز شلوغی شبکه مطرح می کنند.

سرهنگ قاسمی بیان داشت: قربانی یا همان فروشنده نیز با دیدن مشخصات کامل خود روی رسید ساخته شده در گوشی خریدار، به حرف وی اعتماد کرده و بعد از عزیمت کلاهبردار از محل، قربانی با کمال ناباوری متوجه می شود که این عمل کلاهبرداری بوده


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

کلاهبرداری از فروشندگان با ترفند رسیدساز جعلی

کلاهبرداری از فروشندگان با ترفند رسیدساز جعلی