مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 23 مهر 1399 ساعت 08:552020-10-14بين الملل

نیویورک تایمز: تحریم ایران با وجود فشار کرونا ظالمانه است


در دولت های قبلی آمریکا، تحریم بانک های ایرانی با بهانه هایی چون تروریسم یا تولید سلاح های هسته ای همراه بود، اما به نظر می رسد در دولت ترامپ، - ایرانی بودن به اندازه کافی جرم است.

روزنامه نیویورک تایمز آمریکا در یادداشتی سیاست فشار حداکثری ترامپ علیه ایران در شرایط کنونی همه‌گیری ویروس کرونا را ظالمانه توصیف کرده است.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازعصرایران ، این روزنامه با اشاره به سیاست بی رحمانه فشار حداکثری علیه ایران که میلیون‌ها ایرانی را تحت فشار قرار داده، نوشت: در سال 2003 وقتی زلزله بم در ایران اتفاق افتاد دولت بوش یک هواپیمای حامل کمک‌های انسان‌دوستانه فرستاد و برخی تحریم‌ها را برای ارسال کمک‌های مالی و غذا و دارو به ایران کاهش داد و یا به صورت تعلیق در آورد؛ اما دولت ترامپ همه‌گیری ویروس کرونا در ایران - به عنوان آسیب‌دیده ترین کشور خاورمیانه از این ویروس- را فرصتی مغتنم شمرد تا سیاست فشار حداکثری خود علیه این کشور را به اوج برساند.

در پاییز امسال در حالی که تعداد فوتی‌های کووید 19 همچنان در ایران رو به افزایش و ثبت رکوردهای جدید است، دولت ترامپ هیچ رحم و شفقتی از خود نشان نمی‌دهد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

نیویورک تایمز: تحریم ایران با وجود فشار کرونا ظالمانه است

نیویورک تایمز: تحریم ایران با وجود فشار کرونا ظالمانه است