مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 23 مهر 1399 ساعت 09:502020-10-14پزشكي

تکمیل ظرفیت پذیرش بیماران کرونایی در بیمارستان های شریعتی و غرضی اصفهان


مدیر درمان تامین اجتماعی استان اصفهان گفت: ظرفیت پذیرش بیماران مبتلا به کرونا در بیمارستان های شریعتی و غرضی که تحت پوشش تامین اجتماعی استان اصفهان هستند، - کامل شد.

علی اعتصام پور در گفت وگو با در مراکز درمانی تأمین اجتماعی اصفهان بستری هستند وی افزود: در حال حاضر نیز 227 بیمار مبتلا به کرونا در بیمارستان های تحت پوشش مدیریت درمان تأمین اجتماعی استان اصفهان بستری هستند که از این تعداد 194 مورد در بیمارستان شریعتی، 34 مورد در بیمارستان غرضی و هفت مورد در بیمارستان فاطمه الزهرا (س) نجف آباد است.

مدیر درمان تأمین اجتماعی استان اصفهان اضافه کرد: در حال حاضر ظرفیت پذیرش بیماران کرونا در بیمارستان غرضی تکمیل شده به نوعی که در بیمارستان غرضی یک تخت و در بیمارستان فاطمه الزهرا (س) نیز 9 تخت خالی برای این بیماران موجود است.

وی ادامه داد: همچنین از این تعداد بیمار بستری در بیمارستان های تحت پوشش مدیریت درمان تأمین اجتماعی استان اصفهان 43 بیمار در بخش مراقبت های ویژه نگهداری می شوند.

مراجعه 860 بیمار مشکوک به کرونا به بیمارستان های تأمین اجتماعی طی یک روز اعتصام پور با بیان اینکه روز گذشته دو هزار و 940 مراجعه به بیمارستان های تحت پوشش تأمین اجتماعی استان اصفهان انجام شده است، اضافه کرد: از این تعداد 860 بیمار مشکوک به کرونا بوده اند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

تکمیل ظرفیت پذیرش بیماران کرونایی در بیمارستان های شریعتی و غرضی اصفهان

تکمیل ظرفیت پذیرش بیماران کرونایی در بیمارستان های شریعتی و غرضی اصفهان