مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 23 مهر 1399 ساعت 10:252020-10-14سياسي

تدارک رادیو های استانی برای سوگواری ایام پایانی ماه صفر


به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه فرهنگی خبرگزاری دانشجو، با توجه به فرا رسیدن روز های پایانی ماه صفر و سالروز رحلت نبی مکرم اسلام (ص)، شهادت امام حسن و امام رضا (علیهم السلام)، - رادیو های استانی در روز های 28 و 29 ماه صفر، ویژه برنامه های مختلفی را تدارک دیده اند.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه فرهنگی خبرگزاری دانشجو، با توجه به فرا رسیدن روز های پایانی ماه صفر و سالروز رحلت نبی مکرم اسلام (ص)، شهادت امام حسن و امام رضا (علیهم السلام)، رادیو های مراکز استانی برنامه های مختلفی را در ساختار و قالب های گوناگون تولید و پخش می کنند.

بر این اساس همزمان با بیست و هشتم ماه صفر، بیش از 200 ساعت برنامه رادیویی در ساختار های مستند، سخنرانی، ترکیبی ساده و ترکیبی نمایشی و ویژه برنامه های گفتگومحور از صدای استان ها پخش خواهد شد.

گونش ماتمی ، روایت هجران ، سوگ عظیم ، ریسمانی از آسمان ، مدینه العشق ، شور شیدایی ، مدینه در سوگ ، پخش زیارت نامه حضرت رسول اکرم (ص)، روایت شیدایی و در سوگ خورشید از جمله برنامه هایی هستند که همزمان با سالروز رحلت پیامبر اعظم (ص) و امام حسن (ع) روی آنتن می روند.

بررسی زوایای مختلف سیره پیامبر (ص)، آداب و رسوم اقوام مختلف در این ایام، پخش مستقیم زیارت پیامبر (ص) از حرم مطهر رضوی، نشر و گسترش اخلاق اسلامی با الگو قرار دادن سیره حضرت رسول اکرم (ص)، تحلیل و بررسی


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

تدارک رادیو های استانی برای سوگواری ایام پایانی ماه صفر

تدارک رادیو های استانی برای سوگواری ایام پایانی ماه صفر