مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 23 مهر 1399 ساعت 11:052020-10-14حوادث

تصادف ساختگی توسط شوهر/ مرگ همسر و فرزند با سقوط پیکان به دره


بر اساس جدید ترین جزییات و اعلام پلیس آگاهی، راننده پیکان در شهرستان بویراحمد با ایجاد تصادف ساختگی همسر و فرزندش را به دره پرت کرد و هر دو نفر جان باختند.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار مهر ، چندی پیش خبر سقوط یک دستگاه خودروی پیکان به دره بر روی خروجی رسانه ها قرار گرفت تا اینکه بررسی های پلیسی جزییات هولناکی از این حادثه را برملا کرد.

رییس پلیس آگاهی کهگیلویه و بویراحمد از کشف یک فقره پرونده منجر به قتل و دستگیری قاتل در کهگیلویه و بویراحمد خبر داد.

سرهنگ سعید بالش زر افزود: در پی دریافت خبری مبنی بر وقوع یک فقره واژگونی خودرو منجر به فوت در یکی از روستاهای بخش لوداب از توابع شهرستان بویراحمد، بلافاصله مأموران پاسگاه انتظامی بخش لوداب به همراه مأموران پلیس راه به محل وقوع حادثه اعزام شدند.

وی تصریح کرد: در بررسی مأموران مشخص شد که یک دستگاه خودروی پیکان به دلایل نامعلومی از جاده منحرف و واژگون شده که متأسفانه در این حادثه هر دو سرنشین خودرو که همسر و فرزند راننده خودروی مذکور بودند به علت شدت جراحات وارده در دم جان باختند.

بالش زر گفت: بنا به اظهارات راننده، خودرو به علت نداشتن ترمز واژگون شده و راننده در حین واژگونی خود را از خودرو به سمت بیرون پرتاب نموده و همسر و فرزندان به همراه خودرو به ته دره پرتاب شدند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

تصادف ساختگی توسط شوهر/ مرگ همسر و فرزند با سقوط پیکان به دره

تصادف ساختگی توسط شوهر/ مرگ همسر و فرزند با سقوط پیکان به دره