مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 23 مهر 1399 ساعت 11:102020-10-14فرهنگي

تغییر نام شتاب زده برخی معابر در شیراز؛ کج سلیقگی و بی تدبیری یا ... ؟


نگاهی به کارنامه شورای اسلامی شهر شیراز در بحث نام گذاری معابر و خیابان ها نشان از نوعی شتابزدگی، کج سلیقگی و بی تدبیری است که کارنامه شورای پنجم را پر حاشیه تر می کند.

- در 14 اسفندماه سال 1396، شورای شهر شیراز در اقدامی پر ابهام نام تالار تئاتر فرج الله سلحشور را تغییر داد.

مرحوم فرج الله سلحشور ازجمله هنرمندان متعهد و صاحب سبک سینما و تلویزیون ایران بود که در ساخت فیلم با داستان های قرآنی و با سبکی مخاطب پسند، تبحر داشت و آثاری چون زنجیره یوسف پیامبر و مردان آنجلس ازجمله فیلم های اوست.

رهبر معظم انقلاب نیز در پیام تسلیت به مناسبت رحلت این هنرمند فرموده بودند: آثار پرآوازه و ماندگار این هنرمند باایمان که مرزهای کشور را درنوردیده و مایه ی آبرو و اعتبار هنر سینمای ایران در چشم ملت های دیگر کشورها گشت، بی گمان در شمار حسنات بازمانده از وی و موجب اجر الهی و نام نیک مردمی ایشان خواهد بود.

اما روی دیگر سکه،  فعالیت های هنری فرج الله سلحشور، انتقادات بی پرده وی از برخی بازیگران و افشاگری های او از پشت پرده سینمای ایران بود.

انتقاداتی که هیچ گاه از سوی جریان موسوم به روشنفکری در سینما و فرهنگ پذیرفته نشد و کار به جایی رسید که این جریان، فرج الله سلحشور را در انزوای کامل و آماج بیشترین حجم از تخریب ها قرارداد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

تغییر نام شتاب زده برخی معابر در شیراز؛ کج سلیقگی و بی تدبیری یا ... ؟

تغییر نام شتاب زده برخی معابر در شیراز؛ کج سلیقگی و بی تدبیری یا ... ؟