مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 23 مهر 1399 ساعت 12:452020-10-14سياسي

آزادسازی 57 هکتار از اراضی تصرف شده وقفی در چهارمحال وبختیاری


مدیرکل اوقاف و امور خیریه چهارمحال و بختیاری گفت: با پیگیری های صورت گرفته امسال 57 هکتار از اراضی تصرف شده وقفی از قبل از انقلاب تاکنون در شهرستان شهرکرد آزاد شد و در بروجن نیز آزادسازی زمین از یک دستگاه دولتی صورت گرفت.

- ایسنا/چهارمحال و بختیاری مدیرکل اوقاف و امور خیریه چهارمحال و بختیاری گفت: با پیگیری های صورت گرفته امسال 57 هکتار از اراضی تصرف شده وقفی از قبل از انقلاب تاکنون در شهرستان شهرکرد آزاد شد و در بروجن نیز آزادسازی زمین از یک دستگاه دولتی صورت گرفت.

حجت الاسلام والمسلمین حسن امیری 23 مهرماه در نشست خبری با اصحاب رسانه به مناسبت دهه وقف، اظهار کرد: وقف راهی برای توسعه شهری بوده که رونق آن با حضور مردم رقم می خورد و همه باید در راستای ترویج فرهنگ وقف قدم برداریم.

وی بیشترین موقوفات استان را موقوفه مسجد با 63 درصد و حسینیه با 17 درصد عنوان و بیان کرد: یک هزار و 78 مسجد و ‭‭296‬‬ حسینیه در چهارمحال و بختیاری به عنوان موقوفه ثبت شده و نیات واقفان شامل 33 درصد مسائل اجتماعی، 25 درصد مسائل مذهبی و پنج درصد مربوط به حوزه های علمیه است.

مدیرکل اوقاف و امور خیریه چهارمحال و بختیاری با ابراز تاسف از کاهش منابع موقوفات در چهارمحال و بختیاری افزود: امسال با شرایط سختی روبرو شدیم اما سازمان اوقاف و امور خیریه استان کار جهادی ر


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

آزادسازی 57 هکتار از اراضی تصرف شده وقفی در چهارمحال وبختیاری

آزادسازی 57 هکتار از اراضی تصرف شده وقفی در چهارمحال وبختیاری