مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 23 مهر 1399 ساعت 13:302020-10-14اقتصادي

منابع بیمه قالیبافان و کارگران ساختمانی باید مشخص شود


معاون امور اقتصادی وزارت تعاون،کار و رفاه اجتماعی در لرستان گفت: منابع بیمه قالیبافان و کارگران ساختمانی باید مشخص شود.

- ایسنا/لرستان معاون امور اقتصادی وزارت تعاون،کار و رفاه اجتماعی در لرستان گفت: منابع بیمه قالیبافان و کارگران ساختمانی باید مشخص شود.

حجت الله میرزایی که در شورای اداری الیگودرز سخن می گفت، اظهار کرد: برای پوشش بیمه ای جدید حتی یک نفر بیمه قالیبافان و کارگران ساختمانی باید منابع مالی مورد نیاز تامین شود چون سازمان تأمین اجتماعی نمی تواند با منابع داخلی خود کسی را بیمه کند و منابعی که در بودجه های سنواتی تخصیص می یابد تکافوی پوشش جدید را ندارد.

وی افزود: به دلیل فقدان منابع متاسفانه در لرستان از 5 هزار نفر قالیباف، تنها 200 نفر و از 6 هزار و 200 نفر کارگر ساختمانی فقط هزار نفر بیمه شده اند.

معاون وزیر تعاون، کار و رفاه اجتماعی ادامه داد: وظیفه ما نظارت و پیگیری پروژه هایی است که در صندوق بازنشستگی کشوری مصوب شده و در دستور کار وزارت تعاون، کار و رفاه اجتماعی قرار می گیرد.

وی ادامه داد: برنامه مالی و زمان بندی در دستور کار قرار دارد اما هر سه پروژه گردشگری حوضیان و لاستیک سازی موانعی حقوقی و ارزی خارج از وزارت تعاون،کار و رفاه اجتماعی دارند؛ تکمیل ظرفیت کشت و صنعت (دامپروری) 2000 راسی الیگودرز در اولویت اصلی


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

منابع بیمه قالیبافان و کارگران ساختمانی باید مشخص شود

منابع بیمه قالیبافان و کارگران ساختمانی باید مشخص شود