مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 23 مهر 1399 ساعت 17:502020-10-14حوادث

کشف 6 تن انواع موادمخدر در لرستان/ افزایش 15 درصدی نزاع


فرمانده نیروی انتظامی لرستان گفت: در 6 ماه نخست امسال 6 تن انواع مواد مخدر کشف شده که بیشتر آنان صنعتی بوده است.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از خرمآباد، حاجی محمد مهدیان نسب امروز در نشست خبری با اصحاب رسانه لرستان اظهار داشت: هفته ناجا از 27 مهرماه با شعار با هم برای امنیت و سلامت در کشور آغاز می شود.

اجرای 37 برنامه در هفته نیروی انتظامی وی با بیان اینکه در این هفته قرار است 37 برنامه اجرا شود، افزود: از جمله مهمترین این برنامه شامل تجلیل از ایثار گران و توزیع 450 بسته حمایتی برای محرومان است.

فرمانده انتظامی لرستان بیان کرد: همچنین در این هفته 96 پروژه عمرانی در حوزه ناجا افتتاح می شود، این طرح ها شامل ساخت چندین کلانتری و راهدارخانه در لرستان است.

مهدیان نسب با اشاره به اینکه لرستان در حوزه اعتیاد وضعیت مناسبی در کشور دارد، افزود: امسال سه هزار و 901 مورد مشاوره در استان انجام شده  که 70 درصد از  آنان به صلح و سازش ختم شده است.

کشف 6 تن انواع موادمخدر/ 5 هزار قاچاقچی دستگیر شدند وی خاطر نشان کرد: در 6 ماه نخست امسال 6 تن انواع مواد مخدر کشف شده که بیشتر آنان صنعتی بوده است.

فرمانده انتظامی لرستان با بیان اینکه در 6 ماهه ابتدایی سال حدود 5 هزار و 400 قاچاقی و معتاد متجاهر دستگیر شده است، گفت: همچنین در این مدت 120 میلیارد تومان کالای قاچاق در


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

کشف 6 تن انواع موادمخدر در لرستان/ افزایش 15 درصدی نزاع

کشف 6 تن انواع موادمخدر در لرستان/ افزایش 15 درصدی نزاع