مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 23 مهر 1399 ساعت 18:252020-10-14سياسي

اجرای طرح «دست های مهربانی» برای کمک به ایتام و نیازمندان


مدیرکل اوقاف و امور خیریه استان کرمانشاه از اجرای طرح «دست های مهربانی» برای کمک به ایتام و نیازمندان در دهه وقف خبر داد.

- کرمانشاه- مدیرکل اوقاف و امور خیریه استان کرمانشاه از اجرای طرح دست های مهربانی برای کمک به ایتام و نیازمندان در دهه وقف خبر داد.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار مهر ، حجت الاسلام محمد صالحی در نشست خبری عصر امروز که در تشریح برنامه های دهه وقف برگزار شد، اظهار کرد: مراسم راهپیمایی اربعین امسال به دلیل شرایط خاص کرونایی متفاوت با سال های گذشته برگزار شد و زیارت های اربعینی که در خانه ها خوانده شد، حاوی درس و پیام ارزشمندی برای جهانیان بود.

وی با بیان اینکه ایام پایانی ماه صفر که مصادف با شهادت امام حسن مجتبی (ع) است در تقویم به عنوان دهه وقف نامگذاری شده، افزود: هر ساله به مناسبت این دهه برنامه هایی در جهت معرفی ترغیب و ترویج فرهنگ وقف در جامعه انجام می شود.

مدیرکل اوقاف و امور خیریه استان کرمانشاه با اشاره به برنامه های دهه وقف امسال، گفت: روز پنجشنبه مصادف با اولین روز از دهه وقف به نام کارکرد رسانه در فرهنگ سازی وقف و امور خیریه نام گذاری شده و برنامه دیدار با نماینده ولی فقیه در استان و ارائه گزارش عملکردی این اداره کل را خواهیم داشت.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

اجرای طرح «دست های مهربانی» برای کمک به ایتام و نیازمندان

اجرای طرح «دست های مهربانی» برای کمک به ایتام و نیازمندان