مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 24 مهر 1399 ساعت 07:102020-10-15اقتصادي

13 طرح اقتصادی در لرستان اجرا می شود


معاون امور اقتصادی وزیر تعاون، کار و رفاه اجتماعی گفت: 13 طرح اقتصادی توسط شستا و صندوق بازنشستگی کشوری در لرستان اجرا می شود.

- ایسنا/لرستان معاون امور اقتصادی وزیر تعاون، کار و رفاه اجتماعی گفت: 13 طرح اقتصادی توسط شستا و صندوق بازنشستگی کشوری در لرستان اجرا می شود.

حجت الله میرزایی در جلسه کارگروه اشتغال که امروز 24 مهرماه برگزار شد، اظهار کرد: سیمان دورود، داروسازی اکسیر و داروسازی زاگرس فارمد و صندوق کشوری کشت و صنعت 1000 رأسی الیگودرز، پگاه خرم آباد و دو هتل ایران گردی خرم آباد و الیگودرز، لاستیک سازی الیگودرز و شیر خشک بروجرد و دامپروری 3000 رأسی دلفان و فاز چهار سیمان دورود پروژه های شستا در لرستان هستند.

وی تصریح کرد: این طرح ها اعتبارات سنگینی دارند به طوری که لاستیک سازی الیگودرز بیش از 5000 میلیارد تومان منابع نیاز دارد.

معاون وزیر کار خاطرنشان کرد: تعداد طرح های شستا در غرب کشور به لرستان تعلق دارد و مهم ترین مشکل لاستیک سازی الیگودرز تخصیص ارز بوده که در حال پیگیری است.

میرزایی اضافه کرد: این پروژه به دلیل حجم بالای سرمایه گذاری پیش بینی می شود حدود سه سال طول بکشد.

وی بیان کرد: کشت و صنعت 1000 رأسی الیگودرز در صندوق بازنشستگی کشوری در حال اجرا است و تا پایان سال 2000 رأس در این واحد قرار می گیرد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

13 طرح اقتصادی در لرستان اجرا می شود

13 طرح اقتصادی در لرستان اجرا می شود