مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 24 مهر 1399 ساعت 07:252020-10-15اجتماعي

آغاز طرح جمع آوری معتادین متجاهر در کرج


با دستور دادستان استان البرز طرح ساماندهی معتادین متجاهر در این شهرستان آغاز شده است.

- کرج - رییس اداره بهزیستی کرج گفت: با دستور دادستان استان البرز طرح ساماندهی معتادین متجاهر در این شهرستان آغاز شده است.

علیرضا فتاح پور در گفت وگو با خبرنگار مهر درباره آغاز طرح جمع آوری معتادین متجاهر در شهرستان کرج اظهار کرد: با دستور دادستان استان البرز طرح ساماندهی معتادین متجاهر از تاریخ 21 مهرماه آغاز شده است و در مرحله اول 300 نفر از کارتن خواب ها جمع آوری شده و در دو شب در مراکز اعلامی اسکان داده شدند.

وی ادامه داد: بنا به دستور مدیرکل بهزیستی استان البرز بیماران جمع آوری شده در طرح در مراکز اقامتی میان مدت که خالی از بیمار خود معرف هستند پذیرش می شوند و کارشناسان حوزه پیشگیری برای سرکشی، بازدید و پیگیری روند اجرای طرح از مراکز ماده 15 (مراکز اقامتی میان مدت بیماران خود معرف) که در حال حاضر بیماران تبصره 2 ماده 16 را پذیرش می کنند بازدید به عمل می آورند.

رییس اداره بهزیستی کرج تصریح کرد: گروه متخصص غربالگری بهزیستی برای انجام آزمایشات اعتیاد، ایدز و هپاتیت در این طرح حضور دارند.

وی متذکر شد: مقرر شده است بیماریابی کووید - 19 نیز توسط دانشگاه علوم پزشکی صورت پذیرد و افراد شناسایی شده به مراکز درمانی ارجاع داده شوند و افراد مشکوک به م


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

آغاز طرح جمع آوری معتادین متجاهر در کرج

آغاز طرح جمع آوری معتادین متجاهر در کرج