مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 24 مهر 1399 ساعت 08:352020-10-15ورزشي

در 3 رشته شانس حضور در پارالمپیک 2020 را داریم


رییس هیات جانباران و معلولین استان کرمانشاه گفت: در سه رشته وزنه برداری، دوومیدانی و قایقرانی شانس حضور در پارالمپیک 2020 را داریم.

- عزت الله پرنیان به مناسبت روز ملی پارالمپیک(24 مهر) در گفت و گو با ایسنا، بااشاره به جایگاه قدرتمند ورزش جانبازان و معلولین کرمانشاه در کشور، اظهار کرد: از پارالمپیک 1988 سئول تا 2016 ریو و از زمانی که برای اولین بار در سال 2006 بازیهای آسیایی در کشور مالزی شروع شد تا 2018 جاکارتا، جمعا از کرمانشاه 43 ورزشکار به این رقابت ها اعزام شده اند.

وی بابیان اینکه در تمام این رقابت ها همواره از کرمانشاه نمایندگانی حضور داشته اند، اعلام کرد: برای پارالمپیک پیش روی 2020 توکیو هم برنامه ریزی های لازم را داشتیم تا چند نماینده از استان حضور داشته باشند.

رییس هیات جانبازان و معلولین استان بااشاره به تاخیر یکساله رقابت های پارالمپیک توکیو، افزود: برای این رقابت ها هم در سه رشته وزنه برداری، دوومیدانی و قایقرانی شانس حضور نمایندگانی از کرمانشاه را داریم.

وی در ادامه مهمترین مشکل ورزشکاران پارالمپیکی استان را مسئله اشتغال دانست و گفت: چند سال پیش در مجلس قانونی تصویب شد که در آن ورزشکاران دارنده مدال المپیک می توانستند جذب دستگاه های دولتی شوند، اما متاسفانه این قانون برای ورزشکاران پارالمپیکی شامل فرزندان آنها می


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

در 3 رشته شانس حضور در پارالمپیک 2020 را داریم

در 3 رشته شانس حضور در پارالمپیک 2020 را داریم